Thursday 26 January 2012

OMG ? hahaha :P

assalamualaikum and hello :D before aku membebel ne , this post is dedicated to sii taek nezam okayy . jangan sampai ada yang terasa ohh . HAHHAHA . okayy ? :P

hmm , geram ak dohh pasal post ny yang kemaren . DIA TULIS AKU DALAM STATUSNYA . ohh yeah . HAHAHA , best ohh . tapi panas laa jugak aku membacanya :D tdi ak mau tenok balik tuh post ny untuk ak kasi jadi satu cerita , tapi sayang . dea DELETE ohh . sial naa :D

tapi tak apa laa :D ada juak kenangan tuh d otak ku ohh . nda apa ohh . 
dea tulis : kapel sa mngkin pendek , malu tadi tym d bandar . 

okayy . aku tau bah ak pendek ohh . kau tuh tinggi mcm bangunan petronas tuh kann ? ak mcm semut jaa kann ? ehh , kalau nak sindir jangan macam kimak kayy ? lagi puns kita terserempak kann sial ? nanty kau , tunggu kau d taman crystal ohh . aku tembak tembak kepala muhh . pegal betui swa ak sama kau . KAU TUH YANG MANGKIN TINGGI SAYANG , BUKAN AKU YANG PENDEK !

aihh , malas juak ak ne . sudaa juak ak kasii single tuh , terlebih pegal swa ak nan ? ehh , mau jaa aku tendang pantad muh ehh . sial ohh . nda mau kawang kau -.- 

>> kalau nak gurau sekali puns , jangan serupa tahi ok ?

No comments:

Post a Comment