Thursday 12 January 2012

berani kau ! grr -.-

angin betui aku malam neyh ouhh -.- 
banyak sangat lelaki ta guna online malam neyh ohh , tp sii HAHA ndak ada pulakk mukak ny keluar d chat box ku ahh . GRRR ! geram aku tawu ! sudaa laa mesej ku yang MINGGU LALU tuhh nda d balas ny . kau mauk tunggu apa laek bongok ? kau tunggu ada babi terbang baru kau mau balas kaa sayyaanngg :PP aihh , tekanan jiwa juak aku nda lama neyh . hohoho ~ 


hrmm , ada bah sebenar ny yang menyemak jaa d pikiran ku neyhh . *bukan pasal sii HAHA . 
ada tuhh kann yang ex boyfie ku yang barubaru neyh kasii patah hati ku d awal tahun baru nuhh . tepikir pulakk aku pasal mamat gilaa tuhh . *why ? ada nuhh tadik , capital A . *nda mau sebut sebut nama nyaa , keteguran nanti* 


pertama tuhh tanyatanya khabar , last last . OMG ! mintaa kapel pulak dea -.- 
d situu aku teingat mamat gilaa nuhh :DD 
ndakk mau nanti aku d kasi gitu bahh lagi :( 


HAHAHAHAHAHA , apa apa puns . pening dohh aku ! 
# mau tunggu sii HAHA , ntah bila baru mau datang . kali ada babi terbang baru dea datang . mau in relationship nan sii capital A tuhh pulakk , aku takot -.- 
ARGH ! pening laa . hoho , biar jaa laa hati ku neyh mati . 
HAHAHA , maybe aku patot blaja jaa . mau PMR :DD


::: kbhai , itu jaa yang aku mau merepek malam neyh :DD nyte , sweet dream people :DD

No comments:

Post a Comment