Friday 30 December 2011

Mr.HAHA is gone ?

huihh , malas bahh aku mok jiwang jiwang nee . tp dalam susah betui swaa aku neyhh , sudaa laa new year eve neyh . adeyhh , single single laa aku new year neyhh . huihh . malas naa aku , ndak semangat aku 2012 eehh ! sudaa laa nanti form3 masuk pagi . GANTUNG TIDUR -,- 

Mr.HAHA ? who is that guy ? 

mohd hafiz :DD dea budak kecik yangg curi hati kuh semenjak aku bersama sii nezam pada JULY lalu . heehoo , ndak sempat bahh aku mok tulis dea d blog . sebab nya . . . belum sempat kasiangg dea melamar , sudaa ada yang merampas dulu . yangg aku ingat tuhh time dea mintaa no ku . aku terus offline . kecewa kalik dea kann ? 

sini , biar laa aku tulis sedikit yang aku tawu pasal Mr.HAHA neyhh :DD

nama ny hafiz , tp aku suka panggil dea HAHA , sebab dea comell and kuat ketawa . actually , aku lebih tua 1 tahun dari dea :D tahun depan dea form2 . dea tinggal ntah d mana . yang aku tawu dea sekolah batu4 . hari aku jumpa dea 28 August 2011 . lama kami kawan tapi betukar rapat 7November . and gaduh besar 28december . and now , LONELY akuhh :(

lama kann kisah kami ? :) tp ayat ny yangg paling aku ndak bole lupa . 
"KAU TUHH YANG TOLAK AKU , SUDAA LAMA AKU MINTA COUPLE DGN KAU . TAPI ADA SEJA LELAKI YANG KAU DATE . AKU SAYANG KAU . TAPI SORRY , AKU TA MACAM YANG KAU SANGKA"

tediam bahh aku time dea ckp gitu . macam kena tikam blakang ku . aku ndak paham juak apa yang dea maksud tuhh . mana perna aku tolak dea :( aku tunggu bah dea . tp ndak tawu laa nak cakap apa lagi . kbhai laa buah hati . sayaanngg kau :(

# dear stalkers , sorry takde picture of Mr.HAHA , takut aku dea marah aku upload sembarang gambar ny . okayy laa Kbhai . takde mood dahh neyhh . 

No comments:

Post a Comment