Tuesday 6 December 2011

alahai . ada penyebok -,-

aku pikir takde sorang pon cousin q yangg tercinta baca blog q neyh . ruparupanya , ada juak satu ekor semut yangg sebok baca baca blog q neyh . hoihoi , dah minta kebenaran kha cik abang hoi ? hohohoho . SABAR KAU YHA . NASIB KAU NDADA BLOG . klaw ndak tuh . ehemehem :PP

HAHAHA ! hebat betui kau dalam hal hal menyebok neyh hah -,- grrr ~ 
hihi , ndak apa laa . janji kau ndak kasi tawu c tiangg tuhh . wkwkwkw . 
mati aku kalau dea dapat baca . kali mangkin kejam dea . AGAGA 


sini , biar saya komenkomen kamu suma cousin cousin q . bole kha ? kalau ndak bolehh . huh , sukak kamu laa mau marah sanaa . ada aku kisahh ? wkwkkw


first , aku mau komen cousin q yangg nama ny , ARDIANSYAH NAWIR :DD 
dea neyh laa yang curicuri tenok blog q . GRR ! kalau kamu mau tau yang mana satu orang yangg paling penyebok tuhh , kamu tenok sak WALL FACEBOOK q . ada d bahagian FAMILY , aku list dea jadi BROTHER . ada tuhh . hoho >>hmpp , dea neyh kann , bagi aku dea neyh ada laa hensem ny . tp prangai ny kalah adek q . perghh . susah juak aku mau kasi tau . nanti dea baca , alahai ~ 


yangg kedua , aku mau komen cousin q yang paling aku sukak . c FAJAR . hihi , dea comeyy TAPI SAYANGG . mulut ny ndak pandai cover cover . kalau cakap . muhamakk , ndak daa simpan simpan rahsia . direct cakap . habes suma dea kasik taukk orang . grr . 


yangg ketiga . cousin q yang paling aku geram . grr . c tiang >bukan nama sebenar< HAHA . aku ndak pandai spell nama ny . so , aku guna nama yangg nenek panggil dea :D hrmm , dea neyh acctuallyy PALING HANDSOME antara cousin cousin q yangg lain >bagi aku laa< tp sayangg , suaranya bikin aku takot . lepas tuh perangainya yangg ndak mau kalah . dea tuh ndak padulikk kau lebih kecik atau tua dari dea . apa yang penting , dea mesti menang . huh ! jahanam :X HAHA


yangg last , cousin q yang paling CUTE , MUHAMMAD HAZRIQ RIZQULLAH . perghh . neyh yang cute neyh . bisa kalah aku kalau betanding snapsnap gamba sama dea . masalah ny dea neyh trlalu CUTE . pastuh manja laek . macam aku mau gigit sak pipinya tuhh . HAHA , tp SAYANGG dea kalau panas betul tuhh terus memaki tuhh . aku pon ndak tau dari mana dea belajar . HAHA , padulik laa , janji dea comeyy . wkwkwkw


neyhh budak nya . cute kann ? hhihi . > ignore the girl . just focus on the boy okayy ? <

No comments:

Post a Comment