Friday 2 December 2011

patah hati ku kasiangg ~

OMG ! patah hati ku kasiangg garagara c HAFIZ tuhh -____- HANCURR !! 
sedih derr !!! kamu tau kha . dea letak IN RELATIONSHIP dengan kawan q . WTF ! 
jahanam kau lelaki ! buat aku penat sak sayang kau . grrr !

ndak apa bah kalau kau mau kasi begitu aku . kau dekatdekat dgn dea depan aku pon aku ndak kisah laa sudaa . yang penting kau happy . aku pon happy . tapi aku tetap benci laa sama kau sebab kau kasi main aku . but , AKU MASIH SAYANG KAU BONGOK ! budu betui neyh anak . setan -..-


apa bole buadd kann ? nasik sudaa jadi bubur doe . kita diam diam sak laa kan ? yangg IN RELATIONSHIP muh sama aku d facebook kedua muh aku ndak payah laa remove yha ? tunggu kau cakap sama aku yang kau mintak BREAK . okie ?  aku mau kau dlu yang tanya . mna tauk kau kasi takut aku sak kann ? :) 

eyhh . apa yangg aku buat neyhh ? ndak bole juak aku terlalu mengharap bah . 
yaa suda laaa . kbhai budakk ! iloveyou darling ! hihi ! 


p/s : bengkak mata q , tp masih kuat online :DD HAHA !hoho . ada tuh budak mintak ajar aku edit blog . huhai . aku pon bukan expert . tp SYUKUR . ada juak yang mintak ajar . drpd ndada :P:P

No comments:

Post a Comment