Friday 30 December 2011

facebook timeline ? apa tuhh ?

huihh . apa tuhh FACEBOOK TIMELINE ? alahai . lambat bah aku tawu . macam mana juak kamu buatt tuhh ? sematt bahh . ajar laa bahh aku kasiangg . hihi . ada tuhh aku tenok d profile orang . sedangkan cousin ku sendiri ada . mana aku mau kalah -,-


ohh yaa . tecakap pulak pasal cousin ku kann . rindu bahh sudaa aku sama dorangg . HAHA , budak budak yangg comell :DD belum sempat aku mintaa maaf sama dorang . mana laa tawu kalau aku ada salah kaa apa kaa yang buat mereka kurang senang . HAHA , ndakk laa . maluu bah aku mau mengaku salah kaa apa kaa . heehoo , nanti dorang olok laek aku -,- 


paling aku rinduu sama cousin ku yang lelaki satu tuhh . namanya ARDHIANSYAH NAWIR . HAHA , why ? dea sedjaa sorang yang ada masa nak layan permintaan bodo ku . HAHA 


hee , ada kann post ku yang sebelum neyh pasal cousin ku yang paling seram . HAHA , sekarang aku ndak takut sudaa sama dea . hee , mungkin aku saja sak lebih lebih pasal suara nya kann ? time aku pikirpikir . ndada laa seram sngat . baik bahh dea , tapi aku panas laa sama dea . kalau bole time d airport tuhh aku tumbuk mukak ny ! dea neyhh kann BATU API ! kalau mama ku jalan ntah ke mana , mesti dea kasii panas aku -,- grr . kununnya mama ku pegi shopping sendiri . huihh . macam aku mok sepak sak mukak nya . direct jelek tuhh . hoho 


ohh yaa . aku mau cakap I'M SORRY to cousin ku yang duduk d belakang sama aku time pegi balikpapan tuhh :DD sorry aku tidur d bahu mu . mesti berat kepala ku kann ? HAHA , ndada kaa jgak sungai mengalir :P ? hohyohohoo ! tp terus terang laa yha bro , SAKIT BELAKANG KU TIDUR SAMA KAU BUDAKK ! huhaii . 


#uikk , macam bukan cerita pasal timeline tuhh bahh kann ? haha , telanjur :P

No comments:

Post a Comment